Hepinizden Allah razı olsun 🤲 Dün ailevi bir sorundan dolayı eşimin ailesinin evinde idik kan veremedim.Bu akşam vereceğim ne olur dualarınızı üzerimden eksik etmeyin benim 13 yaşında bir kızım var hep bir yavrum daha olsun kızımın bir kardeşi olsun istedim iki sene önce bir gebeliğim oluşmuş ve 6.haftaya kadar gelmiş ama kalp atımı oluşmamıştı 10.haftaya kadar bekleyip ne hastanelere gitmiş ne doktorlara gitmiş ama kalp atımı oluşmayınca suni sancı ile düşük yapmıştım Rabbim birşeyi dilemiyorsa varmış bir bildiği sonrası boşandım.Bu ikinci evliliğim eşimin ilk evliliği ve benim en büyük dileğim kızıma bir kardeş eşime bir evlat vermekti 🤲 Doktor bana sağlıklı bir bebeğiniz olur demişti hep 🤲 Bunu sizlerle paylaşmak istedim ister istemez bir tramva olarak kaldı tabi bende Rabbim bu akşam hayırlı haberler alıp,sağlıkla kucağıma almayı nasip etsin inşallah 🤲 Dileyen,isteyen herkesin muradını kabul eylesin Allah’ım..