Musemma06 benim sat 5 mayıs 7 haziranda regl olmayınca Bi ovu testi deneyeyim dedim yumurtlama mevzusu olduğunda da gebe olabileceğimi söylemişlerdi daha hiç regl olmadim o sıra gebelik testi yapmıştım ama yumurtlama denilince çıkan 2 cizgininde üzerinde durmadım birdaha da tekrarlamadim sürekli bu şekilde koyu çıkıyor buradaki arkadaşlar söyledi zaten bana ovu testi yumurtlamadaki gibi olunca gebe olduğun anlaşılır diye kısacası bu ay çok saçma şeyler yaşadım 🤣 hem test yapıp yoksa uzulesim yok hemde ovu yaptığım için hergun kafam karışıyor sonuca ersede kurtulsam🤣