Miracleee Nisan ayında rahim filmi çekildim. Dun catlatma ignesinin 16. Gununde adet oldum. Bu sabah kalktığımda pedimde et parçası gibi bisey vardı. Pıhtı filan değil. Bildiğiniz et parçası. Yarım cm civarı bisey. Bu ilk defa başıma geliyor. Korktum biraz.
Ebus2045 Miracleee benim birkere başıma gelmisti ama.sizin dediğiniz gibi et parçasıydı ve baya büyüdük aşırı korkmuştum. Hatta yeni evliydim parça düşmeden çok ağrım oldu düşünce geçti hamilemiydim acaba diye düşündüm düşük falan mı yaptım dedim. Apar topar eşimle hastaneye gittik çok şükür herşey normaldi bazen olabilir korkulacak bişey değil demişti doktor canim
Miracleee Lulu02 pıhtı önceki aylarda oluyordu canım. Onu biliyorum bu resmen et parçasıydı ondan endişelendim.
umutlu1mom Kistiniz varsa eğer vücudunuz onu atmış olabilir, çünkü geçen ay bende de oldu bu et parçası.
Miracleee Ebus2045 hiç ağrım olmadı canım açıkçası. Her zamankinden rahat bir adet dönemi geçiriyorum aslında. Nisanda rahim filmi. Sonra klomen catlatma ignesi derken belki de iyice temizlenmistir rahim. Belki de klomen kist yapmıştır onu atmış olabilirim. Teşekkür ederim mesajınız için. İlk anda biraz korkmuştum 🫣😁
umutlu1mom Miracleee bir yandan iyi olmuş en azından reglinizle beraber gitmiş oldu kalsaydı daha kötüydü maalesef 🥴
Miracleee umutlu1mom evet çok haklısınız. Bende rahatlamış hissediyorum zaten. İnşallah artık hersey yolundadır da sağlıklı bir gebelik oluşur ☺️