21 haftalık hamileyim dün detaylı da bebeğimin boynunda Kordon dolandigini söyledi doktor bişey olmaz dedi ama benim içim pek rahat etmedi Kordon dolanmasiyla bebeğini kaybedenler oldu başına böyle bişey gelen var mı sık muayeneye gitmeli miyim sizce?