Elaninannesii01 Aynı yerden kesiliyor başka bir problem yoksa. Korkutmak istemem ama ilkinde 5. Gün ne ağrım kalmıştı ne başka bişeyim, bunda resmen 1 aylıkken bile dikişimin düğüm acısını hissediyordum. Tam anlamıyla ayaklanmam 10 günde oldu ama acısını 1 ay hissettim 🤦🏼♀️ Şuan 68 gün oldu tabiki bi sıkıntım kalmadı ama benim 2. Çok zor geçti ilkine göre bakarsak. Umarım sizlerin aynı olmaz kolayca atlatırsınız. Korkmayın her insanın farklı oluyor ben sorduğunuz için yazmak istedim benimki bu şekildeydi 🌺