Kiranızı hesap üzerinden ödeme yapıyorsanız ve sözleşmeniz varsa hesap üzerinden %25 zamlı açıklamasıyla kiranızı ödeyin ve ev sahibine de hesabınıza ödedik zamlı şekilde açıklamayı da yazdık kabul etmezseniz şikayet üzerinden gidebiliriz sözleşmemiz var ve %25 zamlı şekilde de ödemeyi yaptık diyin mutlaka da bir avukat ile görüşün aracı olması için