Merhaba anneler bugün kontrolüm vardı ve bebeğim normalde 30+4 ama ultrason da 1 hafta önde gidiyor kime sorsam normal dediler ancak doktor ısrarla şeker yuklemesi yap diye söylüyor normalde gizli şeker falan olsa kanda çıkmıyor mu ve bu durumu yaşayan var mı süreç nasıl oldu