Sedavedoga Semaisik bağlanman gerekir 36 dan itibaren her hafta doktor nst ye girmemi söyledi bana sancı olsa da olmasa da kontrol ediyor
Gunes17 Semaisik doğumun sezaryen planlı mi belki ondan kaynaklı olabilir normalde bakılmak lazım. Nstye
Nunuuh Semaisik Ben 38 haftaligim 2 haftadir giriyorum.Bu haftada giricem son kontrolum gelicek hafta gele bilir dedi çocuk bakalim.Amma bence düşmeniz lazim
Cicek_1 Normalde 33 den sonra bağlanıyor ben 33 de başladım şuan 38im hâlâ giriyorum ama bende de şöyle bir durum oldu 7 aydan sonra doktorum ultrasonla hiç bakmadı 🤷
Patatesanne Bende 34 de girdim 1 kez 36 da gittiğimde sokmadı. Bebek hareketleri iyiyse gerek yok dedi. Erken doğumu tetiklediğini söyledi. Hatta son kontrolümüz 38. Haftada. Her hafta çağırmıyor gereksiz buluyor
Cicek_1 Patatesanne yaaa erken doğumu tetiklediğini ilk defa duydum her doktor ne kadar farklı şeyler söylüyorlar ya 🙄
Patatesanne Cicek_1 uyaran oluşturuyor dedi ama her doktor farklı işte 😂 etrafa bakarsak şuan haftada bir gitmem lazım kontrole
Youngmotherr Deletedmom_116 kızçe bişey sorcam şimdi malum yaz geldi heryer gevur şeysi gibi yanıyor tesettürlüyüm birdahaki kontrolüm 35.haftama denk geliyor obstetrik usye girceksin dedi o bölümün doktoru da kız mı erkek mi bilmiyorum elbiseden başka bir şeyimde olmuyo elbiseyle gitsem karnımı açtığımda çarşaf istesem olur mu acaba ya
Patatesanne Deletedmom_116 sezeryan olacağı için hiç açılma vs bakmadı şimdiye kadar 😂 ya ben diğer gebeler gibi her haftada gitmiyorum süprizlerle karşılaşmam inş
Patatesanne Deletedmom_116 kızz benim arkadaşım günde 6 hurma 30 suquat bide sıcak duş alarak 3 günde kendi kendini doğurtturdu 😂 gerçi bende 42. Haftada doğmuşum da sende öyle olcan heralde
Deletedmom_116 Patatesanne Ben neler yapıyorum🤣🤣yürü diyolar Koydeyiz eşim iş yapiyo ben tarla adimliyorum sabahtan akşama kadar hurma desen çabası ne ararsan var ama doguramadim🤣🤣En son verilen gün bile bugün yani sen düşün hala yok sjsjs ama tek umudum dün doktor açılmaya bile bakmadı kapıya dayanmış strese girer kaçar diye 🤣🤣
Aysenur-2019 32 de başladı nst baglanmaya ultrasonlada bakıyor 36 ya kadar iki haftada bi 36 dan sonra haftada bir gel dedi devlet hastanesi
Patatesanne Deletedmom_116 ayy evet onu bende duydum strese girince yukarı kaçıyormuş 😂 ah be daha doğmadan stresliler