Bilinmiyor_25 39 haftadayız sancı vs yok doktor 41 kadar bekletebileceğimizi söyledi sizler napıyorsunuz normal doğumu başlatmak için
-Naz- Bilinmiyor_25 34 + 4 haftaligiz 😊 37den sonra hurma , yürüyüş , çömelme hareketlerini uygulayacam
Gamzearat Bilinmiyor_25 bende 40.haftaya girdim bakalım yarın kontrolüm var doktor ne diyecek arada adet sancısı gibi ağrılarım oluyor ama sık değil onun haricinde hiç bir belirti yok 😒
-Naz- Gamzearat normal doğum bekleniyorsa 42e kadar bekletiyorlar.benim 3 çocuğumda 39 haftalık doğdu bunuda bakalm ne zman doğar 😃
Gamzearat -Naz- doğum şeklim de belirsiz aslında çatım darmış bebek minyon olursa normal yapabilirim o an nasıl olacak bakalım ☺️
yasolinko Youngmotherr niye erkenden suni veriyolar sana, ben sezaryen oldugum halde 39 da dıgurucam🤭
Youngmotherr yasolinko riskli gebeyim doktor bebek için en iyisi bu dedi 35 haftalıkken obstetrik us çekilceksin dedi ona göre belli olucak
Yagmurfatih Youngmotherr Ben 38+4 günlük hamileyim bugün kontrolüm vardi herşey iyi diyor Altan muane etmedi eşim yurtdişina çikacak biz biraz çabuk olsun istiyoruz ama bebeğimizin hiçbir belirtisi yok gelmek için
Minis122 Bilinmiyor_25 32+2 haftaligiz ultrasonda 34+3 hafta cikiyoruz. Keyfimiz çok şükür yerinde. Biraz once gördüm gekdim