Sinem94 misssevval orayı bilmiyorum trendyol çikolata atölyesine yaptırdım çok şık ve lezzetli geldi kutuyu açar açmaz mis gibi çikolata kokuyor çok memnun kaldım
misssevval Yazmelegi_ teşekkür ederim, onlar mesajlarıma çok ilgili cevap vermediler o yüzden onlara pek yaptırmak istemedim. Belki de çok yogundurlar o yüzdendir
misssevval pelinden ben 36+2 yım😂 isimde hala kararsız olduğumuz için bu zamana kaldı siz eğer kararliysaniz bence beklemeden yaptırın 1 sene bozulmuyor diyorlar
pelinden misssevval yaa biz de isim konusunda çok zorlandık. En son isimli yastık sipariş ettim sonra geri dönüş zor dedim artık😂 1 günde kargoluyolarmıs sanırım çikolatayı o yüzden merak etmeyin 😊