Elffth_2017 Dün hastaneye gittim adetim gecikyi diye doktor rahim duvarın güzel kalınlaşmış 10 gün içerisinde oluşur dedi ilaç verdi bayramdan sonra gideceğjm tekrar
Hazalaskin Elffth_2017 hamile misiniz yani. Yoksa hamile kalmak için rahmin elverişli mi demek istedi. Hakkınızda hayırlısı bebek varsa sağlıkla kavuşun inşallah. Yoksa da eğer nasip etsin Rabbim 🤲
Elffth_2017 Çok heyecanliyim kaç yildir istiyordum inşallah sıkintisiz atlatacağim içime su serptiler