Herkese merhaba 🤗 12 Haziran tarihinde adetim 5 gün geçmişti kan verdim değer 1047 çıktı. İki gün sonra yani 14 Haziranda tekrar kan verdim değer 1790 çıktı. Doktor ikiye katlandı lazım falan demişti. Sizce artış az mı olmuş biliyorsaniz yardımcı olur musunuz artış var ama 2000 e çıkmaması sorun olur mu değerlendirir misiniz ♥️