esmerella37 Selamlar, ben de ucak korkusu olmasina ragmen ucaga binenlerdenim. Hatta 32.haftamda İstanbul-NewYork ucusu yaptim. Ucagin motorunun sesi, cesitli gurultuleri dinleyip bir sey mi oldu diye panikleyen birisiyim. Nacizane kendi cozumumu noise cancelling bulunan bir kulaklik takmakta buldum. 😄 Sesleri duymadigimda cok rahat gecti. Hatta en uzun ucusum, en rahat ucusum oldu diyebilirim.
Sevgiler.