Nurhill Betam 27.41 çıkmıştı bughn tekrar kan verip yukselmesine bakicaz demislerdi ama sabh kanamam vardi adete benzer gibi adet olucagm icinmi 27 41 cikti
Minikmucizelere Nurhill kimyasal olmus olabilir canım benimde ilk gun 36ydi iki gun sonra 32 ciktive kanamam oldu adet gibi kimyasal gecirdim Bi tekrar kan ver degerin yukselmis mi azalmis mi bak
Musemma06 Beta nıza göre hamilesiniz ama adet gibi kanamanızın olması normal değil bence acil doktora gidin Allah korusun düşük yapabilirsiniz