eylul1809 Benim doğumum çok acele oldu gebelik kolestazı geçirdiğim için. Ben normalde sezaryen düşünmüyordum o yüzden doğuma girerken çok stresliydim. Spinal anestezi oldum ilk başta ve o bende tutmadı beni genel bayıltmışlar bu durum beni bir tık üzse de doğum sürecim çok iyi geçti diyebilirim. Ağrı sızı illaki oluyor ama bebeğine kavuşmak her şeyi unutturuyor. Ben doğum anını göremedim buna üzülüyorum ama her anının fotoğrafı var iyi ki tutmuşum fotoğrafçıyı. Doğumdan çıktıktan sonra hiç mide bulantım baş ağrım falan olmadı hiç bitter çikolata yemedim ve nescafe falan içmedim. Çok çabuk toparlandım şükürler olsun. Doğumdan bir kaç saat sonra seni yürütüyorlar zaten. Sonrasında da ben kendim hep kalkıp yürüyüş yaptım ve 1 haftada çok iyi toparladım şu an çok daha iyiyim. Hiç endişelenme bence ona kavuşacağın anı düşün ve bugünü güzel geçir. İnşallah Allah’ım sağlıkla kucağına almayı nasip eder. Sağlıkla gelsin bebişin 🙏🏻🫶🏻