irem3365 Mltsnl bencede bekle onumzdeki gittiğim ultrasyonda net belli olur ben 19 haftada bile bişey yapmadım detayliyo bekledim
irem3365 Amin rabbim gönlünüzden geçeni nasip etsin canım🥰 öyle bende buqun gelsede net ogrensem diye çok bekledim
Kbra_9 irem3365 bende 12 haftada kız olma ihtimali yüksek dedi bugün 14 te gittim kesin erkek dedi ama 1 2 kişi pipi görüntüsüne kız olabilir dedi çizgi vardı bakalım bizim değişicekmi acaba 🥰
irem3365 Kbra_9 hayırlısı olsun canım benim 16 dan beri hep erkek dediler söyleyen 3 doktorda farklıydı hespi erkek dedi buqun detaylıda daki.doktorda erkek dedi
Oz34 Melekler12 ya bende atsam benimkinede bakarmısın 13 haftalığız daha öğrenmedik ama nasıl resim atılıyor