Elfelf0 inciata benim 7.4 bile oluyor yüksek olması daha tehlikeli tuzlu yiyin biraz 😊 bide bol su susuzluk tansiyon düşüklüğü yapar
inciata civcivsuyum şekerim var insülin kullanıyorum ama bu 2 hafta maf oldum bu hafta özellikle bebek iyice mideye baskı yapıyormuş