Cansuq44 bende çam sakurada normal doğum yaptım her şey doğurana kadar çok güzeldi taaa ki dikişler yapılana kadar. pozitif doğum hikayemin kötü tarafı bu. Saati tuttum 04.09 da kızım doğdu ben masadan 05.58 geçe kalktım neredeyse İki saat boyunca beni kesip kesip diktiler ve üstelik uyuşturmalarına rağmen iğnenin girip çıkışlarını ipin kesildiğini hissediyordum 2 kez o bölgeyi uyuşturdular ama Söylediğimde biz uyuşturduk şu an bir şey yapamayız diyorlardı ama öyle büyük bi acı değildi hissettiklerim onu söyleyeyim. Özbek kadın bi doktor beni dikti işi bitince kalktı daha doğum masasından kalkmadan başka bi doktor dikiş kontrolüne geldi 3 kat dikiş atılmış ve dikişlerde bi orantıszılık olduğunu söyleyip bi kat dikişi açtı. Sonra kesi kullandı gördüm çünkü. bi katta o dikti 😂 servis odaya geçitiğimde taburcu olmadan bayan bi doktor son kontrolümü yaptı ve seni ben mi diktim? dedi hayır dedi. Bir şey demedi. ama yüz ifadesinden bana acıdığını anladım yüzünü böyle (yazık )der gibi yaptı. umarım yüz ifadesini anlatabilmişimdir😅ama eve gelince dikişlerime güzel bakım yaptım çabuk düştüp iyileştiler çok şükür 🌸🎈