Kızlar merhaba bisey sorucam. Ben 32 haftada çalışabilir raporu aldım. Erken doğum ihtimalim var. Mesela 35. Haftada doğurdum diyelim. Aradaki 2 hafta yaniyormu yoksa doğum sonrasına mi aktarılıyor biliyor musunuz? Isyerime sordum onu biz bilemeyiz dediler.