marven alperenimmmmm 😂😂😂 pimpiriklilik bunu gerektirir 😂😂 ya napiyim sigaraya maruz kaliyorum solunum sikintisi falan olursa bebiste diye seyapamadim yani 😀
Krm Doğal doğum ve suda doğum için evde yapma seçenekleri var diye biliyorum. Hazırda doktor ve ebe oluyor. Acil bir durumum için bütün önlemler alınıyor falan ama fiyatlar çok uçuk oluyor tabi doktoru satın alıyor gibi oldugundan. İnternetten evde doğum diye aratin karşınıza bir sürü seçenekler çıkıyor. Babaanne döneminden kalma gibi bakılsa da tüm önlemler alındığında kadının en rahat olduğu yerde en doğal müdahalesiz doğumu gerçekleştirmesi bir hak. Ayrıca şuanda dogala dönüş var diye yurtdışında baya populerlesmeye başladı
Reshaa Krm evet canım aynen bende kendi kendime değil tabiki ebe eşliğinde istiyorum evde doğumu her şey ayarlayıp riske atmadan
reinamm Reshaa ebe Emel Ay var. Evde doğum yaptıryordu. Türkiye nin heryerine gidiyor😊 benm ilki sezeryan yoksa bende evde yapmayı çok isterdim şahsen🙄
reinamm Ssseval oha😳😳 bende sezeryanlıyım hiçbir ebe istemedi. Hangi şehirde acaba bi de ebe nin ismini öğrenme şansın var mı
Ssseval reinamm istanbul , öğrenir yazarım . İnsanlar doğurmaya korkuyo evde doğum tam bi çılgınlık😂😂😂
reinamm Reshaa facebookta evde doğum sayfası var. Ayrıca kendi facebook sayfası da var. Ordan bulursun canm
Reshaa Bebebebe işte o yüzden ebe eşliğinde tabiki her şey ayarlayıp sağlıklı bir biçimde nasıl olabilir diye kendi kendime değil tabiki😂
ayaniz Birşeyi merak ettim Allah korusun solunum sıkıntısı vs önemli bi durumda nasıl hastaneye götüreceksiniz? Yani ben normal hastanede bile yogun bakım olmasına küvez sayısının yeterli olmasına vs bakarken bu istek banada garip geldi acıkcası.. Tabiki herkes evinde rahat eder de,sonucta her sey olabilir ben asla riske atamazdım,korkuyosanız uyutturun kendinizi..
Ceydadefne1 reinamm vala canim ben her gitigimde asagidan bakiyolar istemsizce kendini kasiyosun ama yapandan yapanada fark oluyo
Ssseval reinamm çatal dan mı korkuyosunuz yada hastane ortamından, ilk doğumumda bende doğumhane ameliyathane gibi sanmıştım , biara içimden bildiğin oda diyorum kendime🙈🤣🤣 ürkütücü bi ortam değil
mac Reshaa bebeği riske Atmana değermi nasıl bir şey evde daha rahat hssedyorum biz hastanede yapmaya bayılıyoruz inanki