Gtrkmen aslında perinatoloji yüksek riskli hamileler icin daha çok gerekli. Ve bunu normal ultrasonda da anlaşılıyor bir nebze. Benim doktorum beni radyolojiye yönlendirdi, çünkü riskli birşey görmüyorum dedi ve gerçektende kötü birşey çıkmadı hamd olsun.