KaderKrmazAlva gümde bir defa olmam şartıyla bir bardak taze zencefil kaynatıp içime bal ve limon ekleyin iyi geliyor
Bide ben hamileyken hastalandığımda eşim bana sarımsaklı içecek hazırlardı. Sarımsağı güzelce ezerdi limonla birleştirirdi içine de biraz şalgam eklerdi bir dikişte içirirdi çok iyi gelirdi. Sarımsak doğal antibiyotik. Şimdi emzirirken de hasta oldum aynı şekilde ilerledim 4 gümde iyileştim.