ballikedii Kızlar 14 Mayıs benim 32. Haftamdı ben rapor alip 34+5 e kadar devam ettim. 34+5 de izine ayrıldım 2 haziranda. Ama 2 Haziran gözükmüyor e devlette. Doğum yapınca mı gözükecek o da bilen var mı