Merhabalar. 34. Haftadayım 4 gündür kuyruk sokumumdan başlayıp kalçamın sağ tarafına devam eden ve ordan bacağıma inen bir ağrım var. Doktorum siyatik ağrısı normaldir biraz bekleyelim dedi. Yürümekte zorlanıyorum, yaşayan oldu mu bu durumu neler yaptınız geçmesi için??