Kızlar bugün tam 13+0 olduk. İlk gebeliğimde yüksek tansiyonum olduğu perinatoloji takipli olacağım. Şimdi ilk randevuma gidiyorum. Acaba cinsiyet görünür mü? Perinatolog biraz daha tecrübeli oluyor diye düşünüyorum acaba görebilir mi? Eğitim araştırma hastanesi bu arada özel değil.