tkgziremmy06 Arkadaşlar merhaba kızımın kafa ölçüsü 29 haftalık gözüküyor ben 27 haftalığım şeker yüklemesinde felan sorunum çıkmadı herhangi bir sıvı birikmesi olsaydi doktorum söylerdi degil mi ?
Minis122 tkgziremmy06 benim suan 33+6 haftalik. Bebegim bad 36 37 haftalik karin 38 haftalik cikiyor. Hic problem gormdi doktorum gelisiminonde. Ori bir bebek dedi sadece
tkgziremmy06 Sazem kafa yapılarına bakıldı ödem var mi sıvı toplama bakıldı Allah’a sukur gayet iyi durumda çıktı bizim babamız da doğduğunda biraz kafa büyüklüğü varmış ama ciddi değilmiş genetiktir dedi ilerleyen haftalarda duzeledebilir dedi