33 +2 deyiz. Sizler ne alemdesiniz? Durumlar nasıl? İnanılmaz ödemim var su balonu gibi hissediyorum kendimi. Normalde istanbulda yaşıyorum ama doğum için konyaya geldim. Kadın Doğum hastanesi için yorumlarınız nelerdir giden muayene olan ya da orada doğum yapan var mı? Genel olarak hastane doktor tavsiyesine de açığım. Hastane doktor ve doğum şeklim şu an belirsiz. Devlet hastanesinde özel oda tutabiliyor muyuz? O kadar süs yaptırdım odayı en azından kapıyı süslemek istiyorum. Şimdiden teşekkürler ☺️