zmr_enby2 Kızlar ilk babalar günümüz bebişimiz hala gelmedi ama onun adına pastasına bişeyler yazmak istiyorum önerileriniz var mı?
neanladinyurdagull zmr_enby2 Şimdilik pastayla idare et ben gelince beni tatlı olarak yiyeceksin gibi bir yazıda olabilir bence
Yenibirannee zmr_enby2 Sen hep ol.. Çünkü varlığın çok güzel ❤️ ben cok beğeniyorum bu sözü 😊 bende babalar gunu hediyesi yolladim ama uzun yazilar yazdim kizlarimin adına pasta üzerine sigmaz diye kisa olani yazdim 🌸
Amineazra Aklıma bir de şu geldi Bir baba 1758 senesinde doğan kızı Zübeyde için doğum tarihi ve saatini kitabın arkasına yazmış. Babanın kızı için kullandığı ifade: “Duhter-i sa’d-ahterim.” “Uğurlu, kutlu, bahtı açık yıldızım, kızım…” 🥰
zmr_enby2 Amineazra cümle gerçekten çok içten 🥰 ama bizimki erkek eşimin babasının ismi onda yeri çok ayrı o yüzden ve eşim çok duygusal birisi klâsik kalıpları olan değil de eşime özel bişey baktım bulamıyorum 🥲 ama bu sözde çok güzel geliyor kulağa 🙆♀️
Amineazra zmr_enby2 yaa ne güzel:) evet bende çok beğendim 🥰 belki siz yazarsınız güzel bir cümle biraz yoğunlaşıp güzel fikirler çıkabilir 🙂 veya arkadaşlardan güzel fikirler gelebilir
Yenibirannee zmr_enby2 ya normalde almayacaktim da eşim anneler gününde büyük jest yapti mecbur kaldim 😁😁😄😄
zmr_enby2 Yenibirannee özel günleri öyle böyle ilerletin bence çünkü biyerden sonra o bana şunda bunu yapmadı bende oyna yapmam muhabbeti başlıyor sanki burada görüyorum arada sizinki gibi bir döngü de olursa alışkanlık olur iyi olur 😜😂
Yenibirannee zmr_enby2 valla eşim 5 senedır hayatimda 3 yıllık evliyiz. Tamam evlilik yildonumu dogum gunu gene okey kutlanir. Ama benimki tam bir partici nadir kadinlar sikayet eder ama ben bunaldim ilk msj attigi tarih illk bulusma ilk evlilik teklifi ettigi tarih.. hepsini kutluyor hic unutmadı. Haliyle bende kutlamak zorunda kalıyorum artik mecburiyete döndü bende ki 🥲🥲🥲
zmr_enby2 Yenibirannee Aa Maşallah diyelim ozaman evet bazen de sürekli üstüne düşmesi yada çok düşünceli olması da sıkıyo gibi oluyo biz kadınlar niye böyleyiz 🙈😂 ama hiç yapmayanları düşünüp şükredelim bence düşünceli olması çok çok başka bişey 🌸🙏🏻🥰