ikiprensannesi__ Selam hamişlerrrr 27+4 yani taze 3. Trimesterden selamlar hazırlıklar ne durumda ben baya kolayladim gibi anne yani beşik aldım bez ıslak mendil anne bebek çantası banyo seti tırnak seti şampuan bebek deterjani hepsi tamam bayramdan sonrada nasipse dolap ve kıyafet alacağım ikinci oğlum geliyor nasipse ilk oğlumdan baya kıyafet var birde isimli hastane çıkışı sipariş verdim 🤩 bayramdan sonra nasipse eksikleri bitirip yıkayıp utuleyip hastane cantami hazırlarım sizde durumlar nedir
femme ikiprensannesi__ 35+0 olduk bugün. Ev temizliği hariç herseyimiz hazır 💙 oglumuzu bekliyoruz. Erken gelicek biraz. Bakalim sağlıkla gelsinler
gulsahklkn ikiprensannesi__ Bizim kıyafet ıvır zıvır ihtiyaçlar 4. Ay itibariyle bitti Odası geçen hafta geldi kendi ihtiyaçlarımı da aldım çanta hazırlamak kaldı geriye bu arada bende 27+4 üm 🥰
Ozlemdemir ikiprensannesi__ ilk gebelikten beşik banyo seti vs yok muydu ? Ben de ikinci oğluma gebeyim eksik arıyorum ama hiçbir eksik bulamıyorum bı tek bebek bezi biberon emzik gibi ufak şeylere ihtiyacım var siz yeni doguruyor gibi geldiniz bana
LinaCeren femme benim yarın kontrolüm var 3 hafta önden gidiyoruz neden erken gelecek oğlusunuz bende 34+4 üm daha yıkamadım birsey 🫠
Kediler 29+2′deyim, hastane çantam dahil her şeyim hazır. Hazırlıkları tamamladığımda kafam rahat eder diye düşünüyordum ama tam tersi “artık doğuma hazırım” diye daha çok stres olmaya başladım. Çok tuhaf bir psikoloji 🥴
ikiprensannesi__ Kediler yok benim daha baya eksiğim var ama acele etmiyorum rabbim bir avazda kurtarsın inslalah sağlıkla gelsin 🤲
Rabiamesut01 Kediler bende 30. Haftaya girince o hafta da hazırlayacağım herşeyimi senin gibi düşünüyorum doğum korkum yok inşallah da başlamaz 🫶🏻
ikiprensannesi__ gulsahklkn benimde oyle baya bişeyi hallettim bakalım zaten ikinci olunca eksikte pek yoktu sağlıkla gelsinler inşallah 🤲🤲
Sukran2022 gulsahklkn maşallah herşeyi bitirmişsin ben de 21+5 deyim sadece ana kucağı ve kıyafetlerini aldım geri kalan herşey duruyor
ikiprensannesi__ Beyza55- bende yeni yeni alıyorum canım bayramdan sonra alacağım nasipse diğerlerini alırsın zamanla bişey olmaz
Papatyasee Beyza55- bizde öyle yeni yeni zıbınlar felan almaya başladım hastane çıkışı sipariş ettim daha çok eksik Allah kolaylık versin hepimize 🥰
Bedosss Beyza55- bende 26. Haftaym ama hazırlık yok daha bayramdan sonra toplu alışveriş yapmayı düşünüyorum🫣
ikiprensannesi__ Ozlemdemir büyük besigim var ozamanki evime oluyordu ama şimdiki evimde büyük beşiği sadece yatak odama kuracağım salonda felan kullnamak için ufak anne yani besigi aldım ilkindede vardı ama emanetti geri vermiştim banyo seti olarakta sadece küveti var koca masrapa file felan aldım arada 6 yıl olunca eksikler oluyor haliyle
AsELinAnneSi__ ikiprensannesi__ benim ilk bebeğim bütün ihtiyaç listelerine bakıyorum almaya çalışıyorum ama sanki bisiler eksik yetmicek gibi geliyor şimdiden başladık alışverişe ama sanki zaman çabuk geciyor yetismicek gibi 16+2 yiz☺️😅❤️
ikiprensannesi__ AsELinAnneSi__ aslında kullandıkça neye ihtiyacı var neye yok anlarsın canım bak aklına gelenleri al eksiğin olursa alırsın bişey olmaz
Esca AsELinAnneSi__ inan zaman çok hızlı geçiyor bende 16 haftada bi zibin alarak başladım şuan tek eksik biberon ve 37. Haftamdayim. 🥴 erken diye düşünme gün olur unutursun yorulursun bunalirsin üşenirsin falan zaman geçiyor. Bende öyle oldu 😃
Koalammm ikiprensannesi__ 30. Haftadayız bizde oğlumla 29+3 bir kaç kıyafet ve ıvır zıvır kaldı sadece onlarida bu hafta hepsini halaledicez Allah izin verirse sonra kıyafetlerini felan yıkamaya basliycam evi temizlemeye başladım yavaştan her gün birşey yapıyorum bayramdan sonra da halıları vericem yıkamaya Sonra oglumuzu bekliycez. Rabbim sağ salim kucağımiza almayı nasip etsin Bebeklerimizi 🙏👣❤️
Avril Bu ay kendime izin verdim ben 😀 oda mobilyaları dışında elektronik ürünler falan alındı geri kalan duruyor Allah sağlık sıhhat verirse bayramdan sonra girişeceğim kalanlara Bizim iş çok odaların yerleri değişecek boya yapılacak mobilyalar alınıp kurulacak geri kalan ufak tefek eksikler alınacak temmuz ağustos gibi iki ay içinde halletmeye çalışacağım Eylül girmeden her şey hazır olur sanırım 32. Hafta oluyorum o zamana kadar bitirmek hedefim Bakalım yetişecek mi 🥹
Panda09 ikiprensannesi__ bitti diyorum herseyi ama gene çıkıyor bişiler 34 haftama giriyorum hastane çantamı hazırlıyorum ne kadar sonu güzel olsa da aynı beden de son zamanlarımız olduğumuz için üzgün bi süreçteyim 💙💙🥹
Eylempyrz Haftadan selamlar, biz bayramdan hemen önce şehir dışına taşınacağımız için hiç bişey almadım sadece hediye gelen kıyafetleri var bebişimin bayramdan sonra başlayacağım 🤞
Yoncaburak ikiprensannesi__ 35. Haftamdayım daha yenı yaptım 😂😂mobilyalarımızda bu hafta sonu gelecek insallah
HMA13 ikiprensannesi__ 35+1💙 Merhaba benimde ilk gebeliğim beşik araba puset anne çantası mama sandalyesi ve öğretici kışlık battaniye seti ve hırkaları örgü olarak sipariş ettim hastane çıkışı yaptırdım dolapta model ve renk seçildi ve yapıma gönderildi, eksiklerim var baya var onları da önümüzdeki hafta toplu bir şekilde alacağız inşallah 🥰 Bu yollara düşe kalka geldim onladan daha küçükken bir çorap almaya korktum🌹Malik ensar’ımı bekliyorum 😊❤️
ikiprensannesi__ HMA13 oy maşallah kullanmak nasip olsun inşallah valla benimde çok zor oldu bu ikinci çocuğum çok istedik zor oldu bende hala korkuyorum bişey alamaya ama dua ede ede alıyorum rabbim kullanmak nasip etsin diye