Kızlar günaydın,
Geceden beri tansiyonum düşük ( 4/9 5/10) baş dönmesi, halsizlik ve bulantı yapıyor. Anlık şeylerle geçirmeye çalışıyorum ayran, bacakları havaya dikme ama gibi geçmiyor.
Sizce doktoruma gitsem farklı bir ilaç ya da tedavi uygular mı yoksa gebelikten dolayı aynı tavsiyeleri mi verir?
Sizin tecrübeniz oldu mu hiç?