Bende 8+4 gunluk hamıleyım sıddetlı bel ağrım vardı sisttit olduğumu öğrendim bugun. Bence ihmal etmeye gelmıyor bel ağrıları özellikle gebeliğin başında olanlar benim gibi ıhmal etmemeleri lazım. Banada kese buyuyor bebek buyuyor normal gıbı seyler denıldı doktoruma söyleyimce mutlaka gelmemı soyledı ıyı kı de gıtmısım ıler kı asamalarda bu enfeksıyon ciddi bir soruna sebep oluyormuş o yüzden herkes kendı vucudunda anormal bır agrı oldugunu farkeder bence kimsenin tecrubelerıne bakmamak lazım