Mmgndz Bekaha ben gidiyorum elif çiler hanıma . Gayet memnunum. Tamamlayıcı sigortam olduğu için ücret ödemiyorm ama ödeseydm muhtemeln diğer medipolleri değerlendirirdim muayeneler ve işlemler aşırı pahalı