Arkadaşlar merhaba 8+6 dayım her ay düzenli olarak kontrole gidiyorum . Doktor bebek ve benım için birşey olmadığını bebeğin sağlıklı olduğunu söylüyor iyi güzel e nabzı kurcalarken bugün önüme muayene sonrası hastalıklarımda düşük tehdidi yazısı gördüm . Sanırım 3.ay dolmadığı için yazıyorlar valla kafam karıştı mutsuz oldum