Kızlar gebelik şekerim vardı diyetle kontrol altına almıştık tabi bu hafta dikkat etmediğim için biraz suyu çoğalmış bebeğimin ama kilosunda fazlalık yok iyi dedi doktorum başına gelen var mı hatta suyu fazla olduğu için ağır bir şey kaldırma ani hareket yapma dikkatli ol suyun patlayabilir çocuğun başı rahim ağzında rahim ağzında da kısalma var dedi suyu fazla olup sorun yaşamayan var mı