Bence spinal çok daha rahat ve toparlanması kolay. Ben yaklaşık 13 saat normal doğum sancisi ile girdim ameliyata. Ve ondan önce kan istese doktor annemi arayıp anne kan vercekmisim ne yapiyim şimdi diye soran biriyim o kadar korkuyorum igneden vs. Gittim ve zaten orda doktorlar yonlendiriyor durus sekliyle ilgili. Arkasina hemen uyuşukluk başlıyor. Ben gözümü kapatıp bekledim çok kısa sürede bebeğimi gösterdiler, onu odaya alıp benim de işlemlerin bitince odaya çıktım. 4 5 saat sonra uyuşukluk geçiyor. Geçer geçmez ilk yuruyus denemesinde yuruyebildim. Toplam ameliyat yarım saat kadar süren bi surecti. Bana hem ebe hem doktorum bak birazdan bebeğini göreceksin vs konuştular rahat hissettim. Fakat yine de normal doğum yanlisiyim. Sezaryen den yana en büyük etki bende kesi.cevresinde hissizlik sürekli uyusukluk hali kaldi