Kızlar dün randevum vardı gittim kalbi duyulmadı vajinal ultrasonda da duyulmadı 7+4 ve bebek boyu 4 ölçtü Dr seni dhaa büyük ultrasona göndereceğim dedi radyolojinin ultrasonunda gittim bebek 6+2 boyu 4.45 çıktı kalp atımı negatif dendi Dr bana kalırsa bekleme dedi kürtaj ol dedi kabul etmedim pazartesi günü gel bakalım değişiklik yoksa kürtaj olacaksın dedi çok korkuyorum 😔