Zehra_25x Hanimlar berbat bi durumdaym sabahin 5 inde hastaneye gittim disim icin doktor hic bisi yapamayiz dedi gebe oldugm icin ve disim apse yapmis daha oncede yapmisti kanal tedavisi olmustum apse yapinca yuzm komple sisiyor simdi hic bisi kullanamiyorm. Doktormla gorusucem bunun icin yapabilcegi bis varmi yada bebege zarari varmi apsenin korkuyormda bi yandan 😭 bu durmda dise iyi gelicek bisiler biliyormusunz haftaya persembe doktor randevum ozmna kadr nasl cekicem bilmiyormmmmm😥😥
Leman2001 Zehra_25x genellikle böyle durumlarda auqmentin öneriyo doktor enfeksiyon hallerde kullanıma izn veriyolar.Ama çok değil tabiki
Yazmelegi_ Zehra_25x muhtelemen antibiyotik ic der doktorunuz birde tuzlu su ile gargara yapın benimki öyle olmuştu tuzlu su patlattı ve temizlemisti
higirl Zehra_25x hayatım boyunca dişlerimden çektiğimi bi ben bilirim dişçilerinde kullandığı soru şeklinde uyuşturan bişi var satışı yasakmış ama tanıdık bi eczaneden temin edebilirsiniz belki antibiyotik tesir edene kadar rahat ettirir en azından
Zehra_25x 33+4 haftalgm bu arada erken dogum riski olabiliyormus diste apse olunca internette okudum azonce 😥😥
Mavi05 Düşük doz antibiyotik kullandım ben diş doktoru verdi ayrıca doktorum da sorun olmaz dedi,ancak geçti salı kontrolüm var doktor izin verir ise dişimi aldıracağim ,sirkeli tuzlu su ile gargara yapın biraz rahatlatıyor
Zehra_25x higirl on dislerim hep apse yapmisti hamilelikten once kanal tedavisi oldum ama bu seferde arka disim apse yapti acisi tarifsiz
Zehra_25x Babykuzucuk kekik suyu hamilelikte onerilmiyormus onu bnde denemek istedm. Hic bisi kullanamazsn dedi dis doktorum ins dogm doktorm rahatlatici bisler yazar
Babykuzucuk Zehra_25x içmiyoruz ki gargara yapıp tükürüyoruz sonra ağzımı bol suyla çarkalıyorım. Bana doktorum yapabilirsin dedi. Yoksa diş ağrısı dayanılacak gibi değil. En azından bir süre uyusturuyo bölgeyi rahatlatıyor tabi yinede siz bilirsiniz