merhaba 15 haftalık gibi bana da dediler detaylı ultrasonda da 23 haftalıkken hala vardı. diğer organlarda bir problem olmadığı için, tek başına bir anlam ifade etmediğini söylese de doktorlar içim içimi yiyordu ve çok üzüldüm. geçen hafta 28 haftalık kontrolümde kayboldu kendiliğinden, sen de içini ferah tut. farklı bulgular eşlik etmediği sürece bir anlamı yok :)