Gizem60 Jale92 ben yapacağım haftaya doktorum sıkıntı yok dedi. Sizde doktorunuza danışarak yapabilirsiniz
Jale92 Mavi11 tabiki yolculuktan önce sorucam, gerekirse izin kagıdı da alıcam. Tecrübelerini paylasmalarını istedim sadece. Birsürü fikir alış-verişi yapılıyor zaten , sanki doktor olarakmı yapıyoruz?
BusraBercin Ben 19. Haftada 12 saat araba yolculuğu yaptım çok fazla kasık agrım olmuştu.20. Haftamda dr a danısarak uçak yolculuğu yaptım çok şükür bi sıkıntı yaşamadım