Ayse-aybu123 Gebelik döneminde idrar yolu enfeksiyonu ve genital bölgede kaşıntı yanma sorunu yaşıyorum. Bi defa ilaç kullandım ve durum hala aynı öneriniz??
1prensesannesi_ Ayse-aybu123 canım aynı sorun bende de var önceden doktor ilaç yazıyordu şimdi yazmıyor 29 haftalık hamileyim sürekli oluyor artık alıştım enfeksiyonla yaşamaya bolca su icmelisin doktorum bana 2.30 3 litre su icmemi söyledi sana da tavsiye ederim 🥰
dilay_06 Ayse-aybu123 ılık suya biraz ev yapımı elma sirkesi dök (çok fazla olmasın) genital bölgeni elinle hafif açarak o suyla yıka 2-3 dk bekle ve durula bol su içmeyi de ihmal etme
Musemma06 Bende de çok fazla var ve limonlu su kesin çözüm Bi sürahi suya Bi limonu doğrayın tadı çıkınca bol bol için Allahın izniyle hiç birşeyiniz kalmaz