aslanovic Asyos34 Ay niye böyle oluyor pekiiiii. İlk doğumunuzda da aynı şeyleri hissettiniz mi siz de ve hemen geçiyor mu 😂
LeylaNil92 aslanovic Benim yaşım 31. Bende aynı şeyleri düşünüyorum nasipse ilk bebiş olacak ve tecrübem sıfır. Yenidoğan bebek bile görmedim. Herkese bu küçücük bebekten korkuyorum diyorum. Doğunca nasıl bakacağım diye 🙃
Tomvejerry aslanovic canım normal böyle düşünmen annelik başlı başına. Bi delilik zaten :). Ben 2. Yi doğururken de aynı rüyaları gördüm hep aynı şeyleri düşündüm. Değil 2.-12. Çocuğunuzda doğursan bunlar hep gelecek aklına.