ednurr55 Çok korkuyorum sondadan belden yapılan iğneden doğum sonrası çocukta sağlık sorunu olur mu doğumdan sonra çok sancım olucak mı bebeğimi görebilecek miyim off çok gerginim aşırı derecede sinirlerim bozuldu yardımcı olun lütfen 🥺
linaa123 ednurr55 lütfen derin bir nefes al ve sadece o anı yaşamaya odaklan belden iğnede hiçbişey hissetmiyorsun bu 1 2. bebeğini gördüğün sesini duydugun an herşey gidiyo kafandan 3. ugusukluk geçtikçe ağrıların elbette olacak sık sık yürümeyi ihmal etme hayırlısı.ile al canım kucagına
Tugce3441 ednurr55 damar yolundan daha az acıor o iğne Benım sondam uyuşturulmasan takıldı sinek ısırığı gibi şip sap bitti Sancın oluyor ama agrı kesıci yapıyorlar Bol bol yürü çabuk toparlarsın Amelıyatta tek cekıstırme hıssedıyosun zaten senınle konuşuluyor bebegın görünce unutucaksın herseyı sağlıkla kucağına almak nasip etsin rabbım
Esrayunus ednurr55 geçen hfta ardksm dgdu oda 35 ti suyu azdı gelısmemıstı diye korkma küveze bıle alınmadı 💕💕💕💕💕💕💕💕💕💕💕💕💕💕💕💕💕💕💕 hyrlısıyla doğda küvez de kötü bısey değil bacım
Esrayunus ednurr55 ıgneylede hıc bsy olmaz o kdr cok çevremde sezeryan varkı bebekler turp gibi msllh