bebisimcanim Kızlar başına gelen var mı normalde asla horlamayan ben son günlerde horlamaya başlamışım hamilelikten dolayı mı acaba😫
Edsn bebisimcanim evet maalesef hamilelikte horlama çok normal 5.aydan doğuma kadar yaşadım bu durumu eşim bu yüzden salonda yattı aylarca diye kin tuttum oğlum 2.5 yaşında bana hamileyken böyle yaptı diye hala ben de onun yanında yatmıyorum 😐
Tugce3441 bebisimcanim karın büyüyor nefes almakta zorlanıyor ınsan bır zamanlar Doğu expres gıbıydım 😂😂
iremkoftercioglu Hamilelikten canım bebek göğüs kafesine bile baskı yapıyor ☺️ hamileliğimin son zamanları annemlere kalmaya gitmiştim bütün gece horlamışım eşim de hiç horlamaz sabah uyandığımızda babam bana kızım Emre çok mu horluyor demişti gülmüştüm zavallı adam eşim horluyor sanmış artık nasıl bir horladıysamm 😂😂😂
bebisimcanim iremkoftercioglu ayy tek olmadığıma sevindim ben de eşim başta horluyorsun diyince inanmamıştım ama gece ses kaydı almış inandım😂🤣
merve_bulut Ya bende aynı şekildeyim son 1 aydır aşırı horlamaya başladım demekki herkeste olan bişeymiş 😄😄
Kediler Daha bu sabah eşim “gece çok horluyorsun, önceden hiç böyle değildin” deyince çok utandım. Keşke elimizde olsa da horlamasak, rezil bir durum