Zeynepkorkmaztosun 12.haftadayım aşşırı bel ağrım var .Önceden hiç böyle olmamıştı karnımda bıçak sağlar gibi ani ağrılar gidip geliyor.Bu durum tehlikeli mi ne yapmalıyım yarında böyle olursa doktora gitmeli miyim ?Teşekkür ederim ♥️
Esrayunus Zeynepkorkmaztosun bacım bende oldu asırı yataktan ahhhh ıhhh diye uyanıyordum cnsytle ılgısı varmı bilmem benm erkek Cıdden belım agryo hala normaldır bnce 18 deyım sımdı arada batmada oluyo vajınada korkma hıc