Arzuao Arkadaşlar selam, Çatı muayenesi oldum doktor hafif basık dedi 37. haftadayım sizlerde nasıl oldu aynı şeyi yaşayan oldu mu?
badekusunannesi Benimde hafif basık demişti ama doğurdum çok şükür doktorum hiç sezeryan demedi 3200 ile kızımı doğurdum ☺️
Benhabibe Arzuao cok şükür ikimizde iyiyiz. Agrilarim devam ediyor tabi ama allah sabrını veriyor. Sezeryan sürecinden de korkmayin,hersey adim adim ilerliyor. Herkes her asama da yardımcı oluyor 🌺