Bitanecim kelimelerime dikkat ederek yazmaya çalışıyorum benim de ilk bebeğim de başıma geldi ve düşük yapmıştım kahve renginden nefret etmiştim hatta ağrılıydı ama benim birde aşırı Hemde. 7. Hafta da zaten kalp atışlarını duyman gerekiyor. Umarım ben yanılırım umarım senin ki nazlıdır ve umarım gittiğin de miniğini görürsün. Ama ben derim ki bir başka doktora git kullandığı cihaz bile çok önemli.