40+2yim. Bugün kontrolüm vardı nstye bağlandım 0 sancı😒 sonra alttan muayene oldu 0 açılma ama ebe çok zorladı, baktığı yerin biraz geride olduğunu sabretmem gerektiğini söyledi bi şekilde geçti muayene ama 1 saat sonra kasıklarım, vajinadaki kemiklerim ve iç karnım açımaya başladı hemde çok fena, uzanınca işkence haline dönüyor. Acaba doğumu mu tetikledi diye merak ediyorum yoksa baktığı yerin bende geride olmasından kaynaklı bu ağrılarım normal mi? Tecrübeli anneler bi bakar mısınız acaba? Artık doğurmak istiyorum🥲birde muayene sonrası bebeğimin hareketlerini daha alt tarafımda hissetmeye başladım🤷 çok karmaşığım🥴👶