Tugce3441 Ilk ıkı ay uyku duzenı beklemeyın gece gündüz ayrımı yoktur gaz olcak alışacak bu sürede siz ona destek olun Aydan sonra uyku düzen tütünü oluşturmaya başlayın yavaş yavaş ve bundan sonra o size destek olacaktır Kımseyide çok dınlemeyın bebege en güzel annesi bakar Hepınızı cooook öptüm ınsallah sağ salım bır avazda kucağınıza alırsınız doğumdan korkmayın o mınıgı görünce hıc bırsey ununuzda olmuyor 🌸 İyi geceler Allah’a emanet olun 💓
Esrayunus Tugce3441 banada erkekler çok yaramaz olur bol bol uyu smdı nasılsa yatmıcksn dıyolar cnm asırı sklyoooor
Tugce3441 Esrayunus kızı olanda yerı geldıgınde uyuyamıyor Happy Kids te herkes uykudan şikayetçi 😂 boşver mılletı doğum yapınca da zaten sütun yetmiyor kalın giydir dışarı çıkma kucağa alıştırma şeyleri duyucan çok takılma yani çok bıle çocuk doğursun anam