uzunlardananne 17+3 teyim ilk gebeliğim bazen gaz sancısı hareketlenmeler hissediyorum gazdır diyorum ama ilk gebeliğim olduğu için hareketini nasıl hissedeceğimi bilemiyorum biraz tarif etsenize🥹🥹
esnyz14 uzunlardananne Yani nasıl tarif edilir bilmiyorum ama aynı yere arka arkaya pıt pıt yaptığını hissetmiştim ben. Tekme gibi değil dokunmak gibi birşeydi. Gün geçtikçe güçlendi
Yenibirannee uzunlardananne birden pıt pıt ediyor 😊 ilk başta et oynaması gibi suan 22+6 haftaligiz daha sert vurnaya başladı 😊 sizinde net hissetmenize az kalmis. Acik ve net sekilde ben burdayım mesajı veriyorlar merak etmeyin 😁🤣
Havvaca uzunlardananne Telefon titriyor gibi bir his olabiliyo Bazen kalp atması gibi Ben direk 3 tane peş peşe göbek deliği sağına vurdu o şekilde hissettim. Öyle bir an oluyor ki o an onun o olduğunu anlıyorsunuz ♥️
Tugce3441 uzunlardananne o kendını öyle bır hıssetırıyor ki dönüp dönüp duruyor 😂 uyutmak istemediğinde pat diye sallıyor tekmeyi 😂
Snmkrby1_ İlk zamanlarda karnında kalp atıyor gibi pıt pıt oluyor sonra büyüdükçe karnının bir tarafından diğerine geçtiğinj hissetmeye başlıyorsun 8 aylık hamileyim ayaklarını tutuyorum şuan 😅 karnım bayağı yamuluyor vurduğunda falan gece hele uyutmuyor
Snmkrby1_ 35+5 olduk şuan yan yattığımda bilmiyorum ben genelde nasıl desem orası daha çok sivriliyor elimi koyduğumda ayağı diyebiliyorum ve hemen çekmiyor ayağını karnımda gezdiriyor bende anlamazdım ama 3 gündür bakın ayağını tuttum diyorum
Havvaca Snmkrby1_ bende sırtını falan hissediyorum ama ayağını anlamıyorum hiç 🥺 32+4 olduk biz biraz daha büyüsün belki hissederim ♥️
Snmkrby1_ Havvaca hissedersin Allah’ın izniyle merak etme aramızda çok yok ama dedim ya 3 gündür falan bilmiyorum bende sende hissedersin inşallah 🥹❤️
Esrayunus uzunlardananne genelde uzanınca gece kıpırdar elın karnına olsn tek bı tarafta atar genlde gaz sa ztn dolanıyo anlarsn
Balarisiii uzunlardananne 18 haftadaydım misafirliteydim oturuyordum birden tekme attı ama benim heycanımla herkes ayağa kalkmıştı😂😂 5 dk sonra da ikinci tekmeyi yemiştim😄 öyle gaz sancısı gibi değil gerçekten bebeği hissediyorsunuz yani
__mom1 uzunlardananne ben de 17-18de hiç hissetmiyodum barsak kıpırtısı gibi geliyordu. 19da bi sürü pıt pıt hissetmeye başladım. Arka arkaya çok hissedince bebek olduğunu anlıyosun. Sanırım öncekiler de bebekti ama ben anlamadım.
aysenur30a uzunlardananne 16-17. Haftalarımda gaz gibi,baloncuk patlıyo gibi his vardı :) şuan 18. Haftadayım baya tekme hissediyorum 😁 içerden bir küçük el yumruk yapmış sanki hafifçe karnımı ittiriyor gibi oluyor