cansu15 36+5 deyim sanki hareketlerde azalma normal midir yoksa gitmeli miyim doktora iki gündür biraz yoruldun onunda etkisi olabilir mi acaba 😔
Tugce3441 cansu15 bebegın alanı daralıyor ve artık yerleşmeye başlayacak yakında veya başlamıştır çiş nöbetlerin 😂
Elifmom cansu15 36+6 dan selam olsun canım iki gündür bu sorunu yaşıyorum ama korkma bebegij yeri daraldığı için hareketleri yavaş ve az
Nurrmerttt- cansu15 Bende 37+4teyim çok korkuyorum azaldığı için internette bebekler annelerinin karnından çıkacak gibi hareket ediyorlar resmen düşünmekten kafayı yiyeceğim en sonunda 😢
Tugce3441 cansu15 bol bol uyu uyuyamıyorsan yat bacım yat Happy Kids geçince göreceksın herkes nöbette 😂😂
cansu15 Nurrmerttt- birde kontrollerde hareketlerde azalma olursa gelin demişlerdi olmafi bugün bir acile giderim sizde gidin bence stres yapacağıniza en azından rahatlarsıniz